FAQ - Odpovědi na nejčastější dotazy našich klientů

Platí se u vás za ošetření?

Standardní zdravotní péče je v plné míře hrazena ze zdravotního pojištění. Nelze samozřejmě obejít zákonem daný 30-korunový poplatek. Zpoplatněny jsou pouze (stejně jako v ordinacích ostatních praktických lékařů) nadstandardní úkony, jako např. očkování, vyšetření pro vydání nejrůznějších potvrzení apod.

Jak vám funguje objednávkový systém? MUDr. Zdeňka Pavlásková

Je to prosté. Zvednete telefon a domluvíte se se sestřičkou na hodině, která Vám vyhovuje a ona na základě rozhovoru s Vámi vymezí lékaři přibližný čas, po který se Vám může bezezbytku věnovat. Celý systém je postaven na zkušeném personálu a vysoké profesionalitě.

Od přeregistrace k vám mě odrazuje to, že budu mít lékařů několik a že se o mne bude starat pokaždé někdo jiný. Je to pravda?

Je samozřejmé, že mnoho hodin denně nemůže v naší ambulanci pracovat stejný lékař. Nicméně, pokud budete mít zájem objednat se k určitému konkrétnímu lékaři, sestra na recepci Vám ochotně vyjde vstříc. Jde jen o to, že se budete muset přizpůsobit hodinám, kdy "váš" lékař ordinuje. Používaný software pro vedení dokumentace a vnitřní organizace praxe však garantuje, že i kterýkoliv jiný lékař-lékařka Vám bude věnovat patřičnou pozornost a rozdíl určitě nepoznáte.

Jak se mohu stát klientem ADMED ambulance?

Je to jednoduché. Dostavíte se do recepce ambulance s průkazkou své zdravotní pojišťovny. Samotná registrace trvá pár minut, zdravotní dokumentaci můžete přinést s sebou, ale není to nutné. Sestřička Vás objedná ke vstupní prohlídce v termínu, který Vám bude vyhovovat.